sreda, 31. oktober 2012

after eight in am i blue or am i green

tako rada imam after eight.
ni važno po kateri osmi uri.
zjutraj ali zvečer.
pomladi ali jeseni.
poleti ali pozimi.
in sem včeraj after eight zvečer dobila idejo,
da naredim tortico after eight.
čokoladni biskvit, 
metino filo 
in preliv iz črne čokolade.








en košček na krožnik, 
potem pa brž na varno v hladilnik ...

no, prav varno pa zgleda ni bilo.
jo je najbrž g. trubar snedel.










danes zjutraj je Mr 'upoliviniliv' tla v miškolinovi sobi.
da bo premalal eno steno.
na modro.
in da bom potem jaz kaj narisala...

vmes smo šli še na kavico.
in potem še na sprehod.
potem pa je Mr odprl 'bojo moje sobe' in se je začelo ..



in delo je bilo končano ...


in tale lak 
(ki je potem v sobici naredil cel kažin, ker se je razbil) 
predstavlja mojo današnjo dilemo.

am i blue or am i green?

je to zelena barva, na katero naj narišem cvetlice, 
ali modra, na katero pašejo avijoni?

Mr me heca že cel dan, da imam pač težave z ločevanjem barv.
jaz pa mu zatrjujem, 
da tudi če piše ice blue na embalaži barve, 
je v njej še vseeno lahko turkizno zelena :)

pa se mi smeji on, 
ki vse prepričuje, da ima modre oči.
no, če je tema, mogoče res malo potegnejo na modro :)

3 komentarji:

  1. Mmm, kaj se mogoče da dobiti recept za to torto? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. če ti je takole dovolj. samo sestavine so navedene na spodnjem linku. in sicer so mere za tisti cisto tamali pekac.
      glede file. stepeni smetani dodas nekaj kapljic metinega ekstrakta.in to je vsa umetnost.
      upam,da sem ti kaj pomagala, sicer povej pa ti se bolj natancno napisem. lp

      http://kavicazmano.blogspot.com/2012/11/fererorose-pred-tremi-leti-in-danes.html

      Izbriši