nedelja, 28. oktober 2012

božič

prestavila se je ura.
in nisem vedela, 
ali je Mr prestavil ure včeraj ali ne.

ali se je morda ura na štedilniku sama prestavila?
no, ni se. 

in sem čakala dokler ni bila ura (v obeh primerih) 
dokaj sprejemljiva in poklicala N.
hihi, seveda tudi ona ni vedela, kolilo je ura.

pa sem pozajtrkovala.
medenjake, ki sem jih pomakala v mleko.
in potem so nas razveselile snežinke.
prve letos.
prve za miškolina.

miškolin je bil navdušen, 
ker se je okoli njega svet premikal, 
čeprav je bil on pri miru. 

z Mrjem sta na posteji prepevala džinglbels.
se kotalila in se držala za noge.
obadva.
jaz sem vezla.

kar nalezli smo se božičnega vzdušja.
 28. oktobra.

dan smo preživeli doma.

in njegove vesele žabice-nogice so bile danes zavite v mojo jopico.





malo smo dremali, 
malo se smejčkali.


potem smo še izbrali fotke za v album.
in za darlička.

poslušali patricio kaas in placida dominga.

pa malo rutterja.

in bil je samo naš božič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar