ponedeljek, 15. oktober 2012

dobro jutro ponedeljek

zbudila sem se z levo nogo. 
še horoskop v Lisi mi  za danes obljublja, da bom nataknjena in ranljiva.
 nič kaj dobri obeti za deževen ponedeljek.

pa saj je ura šele 6.
in dragi ponedeljek ima še kar nekaj časa, da popravi vtis.

odprem mail. 
čaka me eno neprebrano sporočilo. 
uuu, misel dneva ...
hm, zakaj sem to dobila? ... 
no, še preden uspem premakniti sporočilo med spam, 
se odločim, da bom vseeno prebrala ... 
ker nikoli ne veš ... 
mogoče pa prav to potrebujem.  

"Samorogi podeljujejo dostojanstvo vsem tistim, ki v svoji viziji želijo pomagati drugim. 
Povejte jim, o čem sanjate, in deležni boste moči, miru in vodstvenih sposobnosti, 
drugi pa bodo sledili vašemu zgledu. "
Diana Cooper - iz Kart samorogov

hm, samorogi ... 
v spomin se mi prikrade Menottijeva mala opera z istoimenskim naslovom ... 
spomnim se suhih balerin, ki smo jih opernice še kar grdo gledale. 
no, saj tisti se pa tudi malo celulita vidi, smo se tolažile ...


pa se spomnim zadnjih vaj pred generalko. 
prijetnega dirigenta, ki je obupano gledal čelistko, ki je igrala (kot bi bilo) primavista. 
moje sosede pevke, ki bi samo klepetala.
tistih lasulj, ki so bile pošpricane z neonskim sprejem, da so se v temi svetile.
 pa ljubih frizerk, ki sovražijo besedo lasulja. 
ker se tej naglavni stvari reče perika.

ja, tale ponedeljek ima pa še nekaj potenciala. 
tudi zame ...

pripravim si zajtrk. 
pirin zdrob, ki mi ga je dala sosika.
turška kavica.


še Mr-jev poljub za dobro jutro.

in končno.

dobro jutro, ponedeljek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar