petek, 12. oktober 2012

šeenalepasreda vsak dan

porodniški dopust naredi marsikaj iz ženskih možganov. 
no, vsaj iz mojih je. 
kaj kmalu sem se zalotila, da izmed dni v tednu ločim samo še nedeljo od ostalih dni, ki so pridobili naziv
'šeenalepasreda'.

a danes je bila malo drugačna sreda.
miškolin je zjutraj dobil špiko.
čisto ga je izmučila. 
tako zelo da je celo dopodne počival. 
in sem imela malo časa za poziranje v wrapiki, 
za šivanje krpanke, 
pospravljanje, 
likanje, 
pranje, 
risanje, 
odstranjevanje korenčkastih pack iz bodijev ...

popoldne sva posadila rožice. 
moja mama jim pravi trajnice ... 
bomo videli, koliko časa bodo trajale :)

in so moji novirumeniškorenjčki krščeni :)


skupaj z mojo vrtičkarsko košaro (s sadilcem in motiko) so dobili častno mesto. 
zraven vedrčka moje drage male nečakinje.



potem pa nama je od dnevnega reda ostal samo še sprehod. 
po poti sva srečala še sosedovo bestičko mtko in njenega miškolina. pa smo šli skupaj in še na kavico ...

in dan se je zaključil po 'šeenalepasreda-ino'. 
umit, šošoloza, v priredbi Mr pa ajat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar