petek, 19. oktober 2012

sonce aka ni dovolj časa za blogec

včeraj sem bila v mestu jekla in narcis.

po poti domov sem šla še v en kratek šopingčekčekčekčič.
z miškolinom in mamo.
mama se je že šla za miklavževo pomočnico. 
čeprav je šele oktober.

za kosilo smo imeli pica-kos iz vaške pekarnice.
no, miškolin je pil mlekec.

popoldne smo šli na zbiljsko jezero.
z D in Ch.
na sprehod.
na tortico.
na palačinko.
na kavico.
na radensko.

ko smo se vrnil,i je bil čas za vsakdanji obred pred spanjem.
pa ni bil čisto vsakdanji.
miškolinu so bile njami njami njegove nogice.
prvič.

in jaz ...
samo vdih ....
in sem tudi jaz odšla v mižale.

danes zjutraj sem naredila načrt.
kako bo moja dolgočasna in prevelika nosečniška bundica 
postala moja pisana bundica za sprehode z miškolinom.
upam, da mi uspe.


dopoldne, ko se je miškolin zbudil
smo šli na pravi pravcati jesenski sprehod.



barve.
sonce.
vonj po jeseni.
šelestenje listkov.
smeh
miškolin.
Mr.
razvajanje za moj srček.

tole smo prinesli domov.
po kosilu sva z miškolinom ostala sama.
in sva se odpravila na na kratek sprehod.
vonjala sva travo tretje košnje.
travo, ki se je sušila.
malo posedela na 'najini' klopci.
se malo metala v zrak.

in kmalu sva vrnila domov.
jaz sem vezla.
na bundico.

miškolin se je šel tisto igrico.
zelenokiteljubimzeleno.

dobila sva obisk.
prišla sta sosika mtka in njen žužu.


in miškolinu prinesla toplo ovčko z darilo.
in lep pisemček.
za zraven.


popili sva kavico in se posladkali z medenjaki.



miškolina sta vmes odsanjala popoldanski počitek.


ko se je sonce poslovilo, me je v hiši čakalo še kup gospodinjskih opravil.
miškolina sem dala v bobico in ...
pralni stroj. 
pomivalni stroj. 
sušilni stroj. 
likalnik. 
vse je imelo prižgane lučke.
miškolina so gospodinjska opravila utrudila.
in je malo zamižal.

še počakava, da se Mr vrne iz službe, potem pa še malo igračkanja, uspavanka ...
in nina nana ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar