četrtek, 25. oktober 2012

spim z debussyjem

moj prvi nastop 'po miškolinu'.

dve strani je mojega parta.
dobre tri minute.
blazno lepa glasbica.
miškolin jo obožuje.

zato kar skupaj vežbava.
veliko se nasmihava druh drugemu,
ko se dereva eden bolj kot drugi.
miškolinu potem le prekipi, 
ko že stotič mora poslušati ene in iste tone
in gre na obisk k mami.

že dva dni spi z nama z Mrjem v postelji še nekdo.
pa to ni miškolin.
g. debussy je ime vsiljivcu.
klavdij, kot ga kliče Mr.


v resnici nimam treme.
me je pa strah.
zelo.
zelozelo.
in imam izpade.
različne.
jamram.
jočem.
se histerično režim sama sebi.
se tolažim, da mi je vsaj obleka prav.
(ah, ženski ponos).
in vse to morata trpeti moja dva tipa.
no, pred miškolinom se uspem nekako brzdati.
Mrju ni prišparano čisto nič.
me prav nič ne moti.
če je doma, če je v službi ...
vse pokasira.

in če bi imela na voljo dve želji od zlate ribice.
1. kot miss: 
da bi bili vsi srečni
in
2. kot mtka uri: 
da jutrišnjega koncerta ne samo preživela, 
ampak bi ga tudi doživela.



Ni komentarjev:

Objavite komentar