nedelja, 21. oktober 2012

uršula in tovarišice

sveta uršula in tovarišice godujejo danes.
torej, vse najlepše, tovarišice :)

spet sem bila že navsezgodaj pokonci.
in do pol desetih sem naredila že vse mogoče.
pojedla zajtrk in malico.
spekla jesenske oblačke.


 prepozno sem dobila fotoaparat v roke.
bilo jih je 12 :)

naredila seznam knjig, ki si jih moram sposoditi v knjižnici.
si napisala opomnik, da moram jutri v čistilnico nesti zimski plašč.
risala.
strigla.
zalila moj spatifil.
preverila, kako je z našo ribico, 
ki bi že zdavnaj osivela od starosti, če bi imela lase.
malce poklepetala z Mrjevima avokadoma.
malce dalj poklepetala z N.

oprala dve žehti.
joj, vedno nekaj perem.
sploh ne vem, kdo pri hiši ima toliko cunj.
in sploh se mi ne sanja, kdo jih toliko umaže.

in jih potem obesila na karniso, da so se sončile.




v kuhinji sem končno obesla javorjeve listke.



miškolin jih tako zelo obožuje.
še posebej, ko Mr piha vanje in se premikajo.

in so se vrnili ob pol desetih pohodniki.
vsi zadeti od lepote sončnega vzhoda,
utrinkov,
črt, ki so jih narisala letala.

potem smo bili zunaj.
na sprehodu.
z mojo še vedno nedokončano bundico.
no, tole je samo malo za pokušino ...












doma sem še načebuljčkala jarkice. 
in še malo tulipanov. 
in še malo narcis.
in sadike, ki mi jih je mami pripravila, 
so tudi že v zemljici.
tačas sta miškolin in Mr 'reševala svet'.

pojedli smo makarončke.
sila nedeljsko kosilo.

potem pa se crkljali.
in gledali svet 'naglavo'.


tole pa sta orhidejici.
za uršulo (taka, ki diha)


in za tovarišice (fejkica).


Ni komentarjev:

Objavite komentar