torek, 23. oktober 2012

vaški buhteljni s mermelado s kosova

drugače ne jem kruha.
a včeraj sem spet imela izlet do vaške pekarne.
namesto zajtrka.

nimamo še dolgo pekarne.
kak mesec.
in odkar jo imamo, jem kruh.
redno.
vsak dan.
in vse kar paše zraven.
sirnico.
burek.
pico.
pletenice (moje najljubše).
 žemljice.
slanike.
buhteljne.
take s čokolado.
in take s mermelado, kot pravijo v pekarni.

in je bilo včeraj zadnjič.
sem sklenila, 
da si bom kupila nove čevlje (hihi, kar v naprej) za te dinarčke, 
ki jih bom prišparala :)
ja, čevlji so zame dovolj dobra nagrada za tako odrekanje :)

 
 ko sva se z miškolinom vrnila s pekovskega sprehoda,
sem zaradi slabe vesti, 
ker sem res pojedla preveč, 
skala kar z namišljeno kolebnico.
soseda si je najbrž mislila svoje,
ko sem si jaz - sebi za motivacijo in miškolinu za animacijo (zdaj mu njegov lepi prej-zeleni drevešček ni več tako všeč) -
naglas štela poskoke.


a moja namišljena kolebnica je super zastonj športni pripomoček.
nikoli se ne 'buta' v strop 
in nikoli se ti vanjo ne zapletejo noge.
imeli smo še en obisek. 
mojo A.
potem smo z Mr šli po plenice in ostale pripomočke brez katerih ni dojenčka.
in obratno. :)
zvečer pa smo se kmalu popokali spat.
in je že spet nov danes....

Ni komentarjev:

Objavite komentar