sobota, 6. oktober 2012

včeraj sva se z Miškolinom zavijala v posebno wrap-tuniko iz jersyija .. 
vsak po svoje ... 
jaz po mtkrsko, on po miškolinsko .... 
potem sva štela sva do 32 ... 
seveda sva štela slone, ki imajo zelene pumparce in se sprehajajo po parku v Londonu ...

potem sta se s papičijem igrala, jaz pa sem spekla pirin kruhec z bučnimi semeni, ki ne zakisa telesa ...
sila enostaven recept.
pol kg pirine moke. 2 dl jogurta. 2 dl radenske.
pregneteš z ljubeznijo.
se poigraš z bučnimi semeni, ki jih položiš na kruh. in daš v pečico.
180 stopinj, dokler ni pečeno (beri: 45 minut).


bila sva tudi zunaj na sprehodu. še z eno mtko in njeno miškolino ...
bili smo v gozdu ... lovili smo redke sončne žarke in padajoče listke (hihi, samo mtki seveda) in jih poimenovali ... vsakega posebej ... klicali smo jih vse mogoče... 
taira pa gaber pa denis pa klemen ... 

zvečer se miškolin crkljalal z mojo mamo ... ji je čisto požulil palec ... 
potem pa sta se še z dedom šla avijone ... uf, bil je naporen dan za miškolina ...

Mr mi je kupil nove škorenjce za deževne dni. 
rumene, 
da mi bo sijalo 'sonce' tudi takrat ...




Ni komentarjev:

Objavite komentar